YOLO! ♥

Har varit seg bloggning senaste dagarna. Min ursäkt är att jag har levt livet^^ YOLO! ;) Men tänkte snabbt berätta :)
 
På lörda kväll åkte jag till Mirres och sova över :) Vi var en sväng till ABC och åt. När vi kom hem åkte vi på kvällsfotografering^^ Och sen såg vi film, pratade och sen somna vi ca.2.
Vakna de 9 på sönda.  Och sen så gick vi ut på en lite morgonfotografering. Sen gick vi ut på hoppmattan och sola, med det blev för kallt.. Så vi gick till verandan och sola :)) Låg där tills mamma kom efter mig. När jag kom hem var jag ute och hjälpa mamma och lekte lite med Elin :) På kvällen chilla jag^^
Var i skolan på månda, efter skolan åkte jag till HH. Skulle se om de hade några maskerad saker :D Gick ut och fota när vi kom hem :)) och läxorna..
Hade maskerad i skolan på tisda. Jag var clown^^ När jag kom hem gick jag i duschen och fixa mig snabbt så åkte vi till några bekanta :) Var riktigt roligt där :) När vi kom hem somnade jag..
Vaknade 10 tiden idag^^  Fick en ideé om att styla ett par gammla shorts. Sen var jag och E ute och hade balong krig x) Sen åkte vi till Hällnes på en bollaglass :) yami! Nu har jag just sett över läxorna så kvällen är fri :)
Några bilder från lördagen :)) 
Kommer flera bilder senare ;))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0