Juthbacka

Untitled
Tja! Igår var jag på juthbacka med Elin o. Erica :) Träffa också bla. Mirelle,Evelina, Vickan o. massa fler! Var riktigt roligt! Köpte lite saker som troligen kommer upp senare ;) Gick omkring där och titta o. fjolla. Hade lite läskiga stunder också.... Åkte hem halv 12 tiden och när jag kom hem gick jag och duschade mina fötter. Hade jätte kalla fötter! Sen tog jag natten.
Vaknade idag med huvudvärk och lite snuvig.. Kanske för att jag hade shorts stösta delen av kvällen.. Nåja, gick ju om senare på dagen! Vet inte om det bara var när jag just vaknat eller? o.O för nu känner jag mig pigg o. kry! Iaf, åkte inte till juthbacka då :( Men nästa år ;) haha! Ist har jag varit hemma och spelat lite krocket med A och sen åkte vi på glass till Hällnes. Finns typ inge glass kvar. Sen tog jag o. E ett dopp^^ Var faktist inte så kallt som jag trodde...  Nu ska jag se vad det är för artister med i sommarkrysset, är det inte intressant tittar jag Pll istället ;) haha!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0