Söndag = spadag!

heej! Idag har jag varit ute och solat, varit en sväng till villan, gosat med Dumle, och spelat crocket^^ Händer inte så mkt på dagarna nu när solen är uppe heela långa dagen och man är ledig. Men imorgon är det ny vecka och jag ska sitta i skolan.. Så troligen hittar jag väll på något med Mirre när det är måndag :) 
Kom nyss ur duscchen har haft hårinpackning i håret. Sen så satte jag någon (skit) bra hår olja grejsimojs i håret och en ansiktsmask från H&M ^^ Nice avslutning på veckan ;) hehe! Ska öva lite på poks ännu, se över vad jag ska ha med till staffetkarnevalen nästa helg och om jag hinner plocka upp alla kläder från golvet :D haha! Men nu sak jag gå och tvätta bort ansiktsmasken! Hoppas ni haft en bra dag! 
 
Ps. Kommer upp en video på bloggen/yt ikväll ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0