Sista maj!

Tjo! Idag i skolan städade vi undan lite, övade till imorgon o. tog hem alla saker o.s.v. Efter skolan satte jag undan alla mina skol saker i en låda och plockade lite kläder :) Sen ca. 4 cykla jag och möta Mirelle. Cyklade till en strand här nära :) Simmade, hade picknick o. tjejsnackade ;) Har alltsomallt cyklat 14km idag, Duktigt Johanna! Och nu sitter jag här med sjuka knän, men vad gör man inte för lite kul ;)
 
Imorgon ska vi till avslutningskyrkan, sen saft o. bulle o. hem klockan 11 o. så får jag sommarlov!! ♥ Hem och packa min väska, åka på studentfest och sen fira sommarlovet! Som jag längtat, 10 veckor utan att behöva tänka på skolan. Sen efter sommatlovet blir det ny skola o. nya människor ^^
 
Kommer komma ett inlägg med bilder från staffetkarnevalen snart ;) 
En av de första bilderna jag tog.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0