Min helg!

I fredas var jag på disco med Mirelle, Emma, Anna-Bell och några andra :) Var helt okey.. Sen gick Anna-Bell och jag till ABC, köpte lite gått till kvällen^^ När vi kom hem laddade vi ner Mama. Den var riktigt läskig men ändå jätte bra ;) hehe! Skrattade och hade roligt! Somnade runt 2 tiden. 
 
Vaknade 10, chilla till halv 11 tiden när vi tittade Mama igen. Bättre andra gången, eller fattade mera ;) Annso åkte hem 2 tiden :) Vi skulle se paranormal activity 4 men hann inte, såg den med syrran och hennes kompis istället. Haha! Sen kom Ica och Jonas hit :) Så såg jag och Ica på The Fall (?) Fattade inte så mycket av den men Ica förklarade C: På kvällen åt vi tortilla och hade bastu kväll. Mysit! Tog natten ca.1. 
 
Hade sov morgon idag så sov till 12! Sköööönt! Sen dess har jag bara chillat, som en söndag ska vara ;) Senare ikväll blir det kanske att åka en sväng till Vasa. C u later!
 


Kommentarer
Mika

Hej!
Vill du bli veckans blogg?
Skriv i en kommentar att du är med!
Mer info finns här http://miikaaa.blogg.se/2013/april/vill-du-bli-veckans-blogg.html

2013-05-05 @ 18:16:05
URL: http://miikaaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0