Skype med Grisen! ♥

Har fläta^^
Heej! Har just fixat färdigt läxorna eller jag gjorde uppgifterna, läsandet sparar jag tills jag går o. lägger mig ;) Och nu sitter jag och skype med gulle grisen! ♥ Bäst! 
 
Då Grisen var här idag. Så spela vi the sims, fotograferade varandra, pratade o.skrattade :) Roligt! Hon åkte hem 8 tiden. Då gick jag o. äta lite sen skulle jag göra läxorna men så ringde Emma på skype :)) Så gjorde både och eller ja inte allt men..... 
 
Imoron är det då onsdag :) Åker troligen på amigo. Om jag kommer mig. Säger alltid så.. -.- oftast kommer jag mig nog :D Aww! Förra gången kom jag mig på ett riktigt gullit sätt! Tack! :)) haha! 
 
Nu ska jag gå o. fixa mig till natten. Gonatt!
 
Grisen är Emma o. Jag är kossan.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0