rooms ^^

random rubrik? :)
Heej! Idag vaknade jag halv 9? Satt o. lekte med lillebror :)Sen så tittade jag lite på yt o. halv 2 for jag o. sprang. Var riktigt skönt väder att springa i men jag blev 3 skavsår rikare nu :'( Ajjj! Men det blir väl bättre ;) Skulle verkligen behöva nya springskor! Ska se runt lite på nätet om jag hittar några på REA ;D hahah! Kom just ur duschen o. nu sitter jag o. äter kiwi ♥ Yami! Och resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra. Kanske till Mommo o. Moffa o. fira Moster som blev 1 år äldre för någon dag sen :) Let´s see. Nåja. Nu sak jag gå o. städa det sista i rummet. Skulle vilja flytta om i rummet. Igen. Men årkar inte ;) Flyttar hela tiden om och aldrig blir jag heeelt nöjd -.- Aija, nu ska jag gå! Puss
 
Några rum jag inte skulle tacka nej till!
Tumblr_llkauul20c1qfateqo1_500_largeF79e7172840911e2a67b22000a9f188a_7_largeTumblr_mjbj804xwz1qb7w3ao1_500_large
bilder från google o. we♥it
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0