Påsklovet

Mitt påsklov:
torsdag: Var i skolan och fick påsklov. Gjorde inte så mycket sen . städade rummet. Klockan 9 tiden cyklade jag iväg till Mirre :) Och så gick vi i badtunnan klockan 11? Fjantade oss och klockan 3 (?) tog vi natten.
Insta,telefon och arkivbild...
fredag: Vaknade halv 10. Väntade på att Mirre skulle vakna (^.^) När hon vaknade åt vi frukost och sen cykla vi iväg till skolan. Sen till mitt och chilla. Sen på kvällen åkte jag till mammas :) Tittade film på kvällen.
(Inga bilder från då?)
 
Lördag: Gick påskhäxa med syrran och hennes kompis :) Fick ca. 1,5kg godis ^^ hahah! Sen på kvällen klockan halv 8 tände de påskbrasan. Så åkte dit :) Där träffa jag jag Mirre och Jenny :) Och några andra :) Sen klockan 9 åkte jag till Mirres :D Fixade hennes blogg! Blev helt nöjd själv ;) Kom hem 12 tiden. Så titta jag en film, eller slutet av den :) Sen klockan 1 blev det natten.
 
Söndag (Idag) : Vaknade 1 (upss! hahha) Fick ha liite sovmorgon ^^ Fixade mig snabbt och klockan halv 2 tiden åkte vi till Mommo o. moffa :) För moffa har fyllt år :) Är ännu här :) klockan 6 ikväll ska jag på tjejkväll (kalas) till Emmas :)) Så kommer väll några tjejer dit :)
Nu sak jag gå och dricka saft ^^
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0