mina 3 senaste dagar

Mitt sportlov har varit fullt! Så bloggningen har inte varit den bästa. :/ Men nu ska jag skärpa till mig :)
 
Torsdagen 28.2 Var hos mommos o. moffas :) Åkte till Kommunhuset där det skulle vara en foto kurs typ. Som jag och Mirelle skulle åka på. Men det var ingen... Så vi gick till En butik där nära. Och så fotade vi lite själv. Så åkte vi till mommo o. moffa igen :) Så kom mamma efter oss på kvällen så skjutsade vi hem Mirelle :) När jag kom hem så åt jag och gick till sängs där halv 11 tiden.
 
Fredagen  1.3 Vaknade 05:35. Gjorde min färdig, åt, packade och så kom Emma o. vi gick ut och vänta på bussen till IKEA o. IdeaPark ^^ Satt i buss från 06:45 till 10:45 typ :o Pausade i Jalasjärvi. så tittade vi film :) 2 Emil, 2 Nobodys (tror de hette det) o. 1 pippi. Vi tittade 2 på dit vägen o. 3 på hemvägen. Hade lite i magen på dit vägen men det blev bättre när vi satt på filmen. Kom dit ca.10:45, gick i IKEA till ca. 02:00. Köpte ganska mycket men visar det senare ;) Så åkte vi vidare till IdeaPark och gick där från 02:15 till 05:15 ^.^ Så åkte vi tillbacka till IKEA efter dom som lämnat där hela dagen. Så hem. Stannade på samma ställe i Jalasjärvi. Kom hem 22:30. Så satt jag och myste ^^
 
Lördagen 2.3 (Idag) Idag ska jag och Emma kanske åka till Tropiclandia! wopwop! Och ikväll kanske sova hos Emma :) Bra avslutning på sportlovet :) Hoppas det blir av! Ska också städa rummet, packa o. fota sakerna jag köpte :) 
 
Alla bilder från igår kommer i ett annat inlägg ;) Pussar!
webcam bild


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0