förkyld :(

Heej! Var hemma från skolan igår för jag hade riktigt irriterade ögon som bara rann o. så är jag förkyld :'( Men det blev bättre i ögonen i går så jag åkte nog till skolan idag. Sen på slöjd när typ alla sågade och putsade så blev det massa "trädamm" Så fick riktigt irriterande ögon. Så nu rinner det lite då o. då igen -.-'
 
Annars har dagen varit ganska vanlig :) Ska snart ta fram min symaskin o. börja på med mina kuddar. Sen ska jag kanske sy en sommarmössa till lillebror ♥ gullit! :) Så måste jag väll göra läxorna någon gång ikväll också. Dagarna känns så korta, hinner inte göra allt man vill :P
 
Nu ska jag göra läxorna så det är överstökat ;) Sedan sy, om jag hinner då förstås...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0