En dag i slalombacken

Hejsan! Idag har hela skolan varit till slalombacken :) Jag skulle åka slalom men så ångra jag mej :(
Och nu ångrar jag mig att jag ångrade mig första gången. Men sånt e livet...
från 80:15 till 10:30 kanske var jag vid skolan.
Jag o. Max skuttade snö o. så skulle jag göra om några småa saker i en låt :) Sen åkte vi med maten till skidstugan, serverade o. sen åt vi själva x)
Efter det så lekte jag o. Emma lite i en backe x)
Sen så gick jag o. Max upp i slalombacken o. shiit vad det blåste kallt :S
Så satt jag inne i något random hus, såg på när några i min klass hoppade, chilla i solen, rutschade(Stavas??) om massa annat..
Sen när jag skulle ner satt jag på med Emmas snowboard ^^ Hahah! Kuul! :D Var mest uppe i backen.
Bussen åkte till skolan halv 2 eller nåt? Så lämnade jag, Emma, Ikra o. några andra där på musikklubb :)
Nu spelar vi eller vi håller på med Skyfall. Så kom mamma efter mig :)
Och idag har jag inga planer. Skulle kanske ha åkt till Stan men syrran är sjuk? :(( Får hitta på något annat. Kanske slalom? Hahah! Vem vet? ;) Ska höra med nån kompis om de vill hitta på något :)
 
Bloggar från stora datorn, där har jag ju inga bilder så inga bilder :( Sry!
Ni får en google bild istället ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0