-

 
Hej! Var uppe läänge igår. Satt och tittade på videos på YT i sängen ^^ Vaknade 10? Halv 11 börja jag plocka lite i rummet. Och nu har jag just städat klar skrivbordet. Gjorde om lite med sminket också :) Och ja.. Flyttade om lite på skrivbordet ;) Nu har jag en ganska bra ideé (Iaf i mitt huvud) om hur jag skulle kunna flytta om lite i rummet. Men vet inte.. Ska fundera. Har sett massor av "Room Tour" videos. Min insperation kommer lite därifrån ;) hahahha :D
 
Ska kanske och fotografera med Mirre (Mirelle, Lelle, hönan) idag :) Har lite bildtorka (?) Har inga bilder att visa typ :( Men om vi inte åker och fotografera, kan jag fota lite bilder själv ;) Så det kommer nog bilder!
Nu ska jag gå för Ica o. J är här :)
Hittade en mapp med bilder jag inte visat! Här är en av dom↑ Kommer fler sen idag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0