sleepover hos Mirre^^

Sov hos mirre inatt. Vi chilla mest och så gjorde vi en challenge, haha! :D Mirre har väll satt upp den på YT? Haha xD Somnade 3, halv 4 tiden och vakna halv 1 idag :)) Filma några videor till Mirre :) Sen fixa vi oss och åkte till Stan med hennes mamma. Var där i 3 timmar typ, har ju shopping(kläder)-förbud så.. 
Köpte
  • Depend nagellack i färgen 331 från Cubus för 1€
  • Rosa necessär(stavas?) från H&M för 6.95 REA 50% = 3.47

Kom hem ca. 7 och så cykla jag hem. Åkte till ABC och nu sitter jag och har myys med mif själv och pll ♥ höhö! 
Imorgon är det midsommar då :)) Jag ska troligen till villan och ha det sköönt ;) 
old pic^^
 
 
 
 
Q:Vad sak du göra på midsommar helgen? :)


Kommentarer
Siffren Elin

Heej! Vad heter Mirres kanal? :)

2013-06-23 @ 15:43:36
URL: http://mylifebymanda.blogg.se
Erik

ohh du är så sexig! Vill du gifta dig med mig? ;)♥♥

2013-06-23 @ 18:18:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0