Carpe Diem ♥

Yo! Hade skolavslutning igår. Var till kyrkan och sen åt vi lite smått o. gott och sen hem :) När jag kom hem hoppade jag i duschen,packade o. sen fixa jag mig :) Pappa kom efter mig och vi åkte till Jonas studentfest. Åkte hem och laddade ner två säsonger av TVD (The Vampier Diaries) ♥ Sen åkte vi till ABC o. åt, sen hem och ha lördagsmys!
Inatt när jag skulle sova börja det spöregna -igen! Sen börja de åska! Så sov med öronskydd x) haha! 
 
Idag ska vi kanske till villan^^ Mirre kommer kanske med :)) Hope so ;) haha :D
Ska ladda upp alla 700 bilder jag har på alla mina minneskort.. 
 


Kommentarer
Vickan

Sv; Ska du sejj ♥ Saknar de ! :(

2013-06-02 @ 10:25:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0