American Car Meeting 14-15 juni 3013

Min uppdatering suger!..
 
I fredas var jag till Promedi igen. Fick äntligen veta vad det är. Sköönt! Nu blir det bara att undvika att äta lite saker.. :( hehe! När vi kom hem städa jag lite o. sen åkte jag till pappa :)
 
Igår (lördag) var jag på American car meeting. Var riktigt roligt! Tittade på massa fina americanska bilar :) När vi kom hem for vi efter pizza till alla utom mig, haha :D Kan/får inte äta pizza... Åt något annat gott istället ;) halv 11 tiden kom Mirre hit. Skulle filma in en video, men vi som är så duktiga på att vara seriösa fick ingen video. Eller vi fick många men inte seriösa ;) hah :D Hon åkte hem 2 tiden och jag fortsatte kolla lite PLL. Tog natten där 3, halv 4.
 
Vaknade halv 2 idag! Sköönt att få sova ut. Sen dess har jag ätit mat, gjort en video o. nu laddar jag upp bilderna från igår :) Ska kanske vara med Mirre idag också.. Och sen ikväll ska jag åka med o. hämta min bror :)
 
Mer uppdatering på Insta: jjohannahogstrom
 

| Foto: Johanna(Jag) | Nikon D40 + AD nikkor AF-S 18-55mm|
©Copyright!!!©
 
Här är några av bilderna kommer kanske flera senare ;)
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0