Schwarzkopf Osis Refresh Dust 300ml

Schwarzkopf Osis torr-schampo

Ett torr-schampo som ger bra volym, doftar gott och fräschar upp håret! Torrschampo används bland annat när man inte vill, hinner eller orkar tvätta sitt hår. Jag använder mitt för att fräscha upp håret mellan shamponeringarna. Man behöver inte alls använda mkt på ett ställe så känns ändå håret mkt fräschare o.  Men om man sprutar för nära kan det bli en vit/grå fläck, inte så snyggt men om man sprutar med lagom avstånd syns det inte!
 
Torrschampo passar till alla personer. Och jag rekomenderar absolut detta torrschampot, det är såå värt pengarna! 
 
Jag köpte mitt hos min frisör för 14€. Kan också beställas från nätet.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0