min helg!

Tjo! Har varit på villan sen i fredas! Var inte det bästa vädret men ändå mysigt ;) på lördag fiska jag, fota, hjälpte till med veden till bastun, basta o. simma o. på kvällen fick vi besök av A&K :) Prata och myste! Och idag fiska jag o. syrran aborrar med ärtsoppa^^ höhö! Kom hem halv 5 tiden? Åkte efter min bror, lackat naglarna o. varit med Mirelle :) Mina naglar (högra handen) blev förstörda när jag satt klättra i trädet.. :( Hon kom hit en stund efter så cykla jag hem en bit med henne :) Nu skypar vi och bara töntar oss ♥ Men lite bilder från helgen! (oredigerade)
en svanfamilj kom simmande förbi^^ sööta! Kom också en ankfamilj, eller en mamma o. 14 ungar :o
spela kort med syrran och Dumle.
"Fiin väädri" kom först till kvällen..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0