Torsdagenden2412013

Heej :) Idag är det då Torsdag. Vilket betyder 1 dag till helg! ♥ Väntar ;) I skolan idag var det chill. Första 2 timmarna hade vi eller det P o. C som var till skolan och hade bibeläventyr med 5-6:an. Sen efter maten gick vi genom matte provet. Sen hade vi engelska ^^ och sista timmen så hade vi gympa. Vi skulle skida fast jag skidade inte. Jag o. Ikra skulle vattna isen, men slangen hade frysit :/ Så fick gå in ;) Sen klockan 2 så hade vi musikklub :) Nu slipper jag hem med taxin också :)) nice!
Har inga läxor tills imorgon! I'm so happy! Så sjukt skönt att inte behöva sitta o. ränka matte, läsa historia eller göra bigge! Har haft fullt upp med skola och sånt de senaste veckorna. De var mest därför jag tog en liten ( stor) bloggpaus ;) Bilderna kommer kanske upp ikväll beror på om jag årkar starta upp datorn :D För nu är jag på stora datorn :< Men nu ska jag gå o. laga maten. Fick bestäma vad vi skulle äta idag ^.^ Pussar!
btw: vill någon hitta på något idag så ring mig ;)
Puss på er! ♥Arkiv bild!


Kommentarer
Vickaan

Ja saknar de så myky, vi mst träffas najn hälg! ♥

2013-01-25 @ 19:21:37
URL: http://vickanxd.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0