söndag, alltid före måndag

Heej! :) Idag har jag hunnit göra ganska mycket. Ätit frukost, tittat på GG,städat rummet, bytt sängkläder, flyttat om lite, plockat saker hitt o. ditt i rummet. Och nu bloggar jag ;) Tänkte också att jag skulle börja fixa filmen. Hittade inte överföringsladden tidigare men idag hitta jag den ;D Allt som inte är stulet hittas! ;) Ska snart börja fundera hur jag ska laga den... Nåja. Senare idag ska jag väll fixa läxorna, har finska -.- Skulle behöva till stan! Är inte så mycket jag skulle behöva men lite. Hoppas jag kommer mig denna vecka :) Nu ska jag ladda över filmen till datorn o. sen redigera den. Pussar!
 
 
Tror inte jag visat denna bild? Bilden är från sommaren när jag och mirelle var ute o. fotograferade på kvällen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0