I´m back!

Heej!

Nu är jag tillbax!
Ska börja blogga igen.
Har massa bilder att sätta upp på bloggen.
Insperation o. massa annat skoj :)
 
Under de nio dagarna jag inte bloggat har det hänt ganska mycket.
Tänkte snabbt berätta :)
12.1 lördag
tänkte åka på bio men blev inget så åkte till mommo o. moffa istället :)
Sen åkte jag till pappa.
13.1 Söndag
Var o. fotograferade med Mirelle(Om jag minns rätt?)  och så nördade jag GG ♥
14.1 Måndag
Var i skolan. Och tandläkaren, där de tryckte in gummiband mellan tänderna :S
När jag kom hem så titta jag på GG :D
15.1 Tisdag
Var i skolan. På kvällen åkte jag med Emma till pulkbacken^^
Åkte pulka i hoppbacken och drack varm o´boy.
16.1 Onsdag
Var i skolan. Efter skolan kom Mirelle till mig :)
Sen på kvällen åkte vi till Amigo.
17.1 Torsdag
Var i skolan.
Tänkte åka o. bowla. Men åkte och simma med Mirelle istället :)
18.1 Fredag
Var i skolan. På kvällen åkte jag med Mirelle o. Tobias till Disco.
Efter discot åkte jag till Anna-Bell♥
Tittade film, pratade, skrattade och hade Roooligt!! xD
19.1 Lördag (igår)
Vaknade upp vi Bellas :)
Och tittade en film, åt mat och sen gick vi till mommos :)
Tänkte åka med Bella o. IB men åkte inte.
Så åkte hem med mamma.
 
Idag, Har jag varit ute och gått, kameran var med ;)
Kom några bilder jag är riktigt nöjd med ;)
Ikväll ska jag kanske till mommo o. moffa.
Och göra läxorna -_-
Och kanske fixa en ny design ;D
 
Men nu ska jag sätta igång och se GG!
 
(Har inga bilder på datorn ännu, de finns i kameran :P)
Grattis, till den som årkade läsa allt dehär ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0