Helg♥

Heej! Nu är det äntligen helg!! Fast veckan har nog gått ganska snabbt... Idag startade skolans läståg(heter de det?) Hela skolan ska läsa böcker nu i 2 veckor (?) Så skriver man upp namnet, författaren, antal sidor o. om man rekomenderar den :) Ganska kul ^^ Så fick vi Massa böcker som man fick låna. Lånade "I taket lysser stjärnorna! o. "Anne Fransk dagbok" Har hört att båda dom är bra så ;) Får se... Så vi pratade o. läste om böcker i 3 timmar :P Sen hade vi gymnastik, skidade. Men som vanligt skidade inte jag. Vattnade isen istället :) Slutade klockan 1. Sköönt! När jag kom hem så läste jag klart en bok som jag läste från för. Har 2 kapitel kvar så får jag börja med en ny :) HAHA! Blev mycket om böcker i detta inlägg :D Men nu ska jag packa klart sen åker vi o. handlar.
Arkiv bild. Är på stora datorn :( Men ikväll ;) Lovar!!!!♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0