förstaiförstatvåtusentretton

Heej!
 
Mitt ny år har varit... Awesome!
Vi badade badtunna från 8 till 3(med små paurser ibland ;), rullade oss i snön, var i bastun, hade ansiktsmask, spelade kort, år god mat, öppnade presenter, skött raketer, hade "sprackanstickor" (Stavas?) Pratade, skrattade, fotade lite, drack cocis, busade, njöt, slappade o. hade det bästa nyåret på länge!
 

Har några bilder på min kamera... Men ni kan se om Morris har satt upp bilder på hennes blogg :)
Men Tusen tack för ett jäääätte roligt nyår!
Bättre start på 2013 kunde man inte få!
 
Ikväll blir det säkert att ta natten lite tidigare.
Har i magen å huvudet för jag har sömnbrist..
Men det är värt de.
Går och lägger mig tidigare istället ;D
Måste ändå börja svänga på dygnen.
 
Hoppas ni hade ett bra nyår o. en bra start på nyåret :)
För de hade absolut jag!! 
Tumblr_mfxc03jbhg1rg7wu1o1_400_large


Kommentarer
julia

Sv: Tack :) jag köpte den på H&M för några månader sedan så vet inte om de fortfarande säljs.

2013-01-01 @ 20:27:49
URL: http://jagjulia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0