Ut och fota.

Heej! Mirelle kom ju hit efter skolan :) SEn dess har vi valt kläder till fotograferingen och kollat bloggar ;) Ska snart åka och fota ska bara ladda över mina bilder till datorn. Kommer säkert en bildbomb ikväll skulle jag tro. 
 
Tandläkarbesöket idag var okej. Fick bedövning så nä den släppte dog jag typ. Fick en hemsk huvudvärk och tandvärk :S Men tog en burana när jag kom hem så det är bättre :) 
 
Ska kanske packa med en picknick? Skulle vara roligt! :) Men vi får se hur vi gör och vart vi går o.s.v. Nu ska jag gå och byta kläder :) Bloggra mera sen! :) Pussar!
 
"Daaaamp, Går inte att ladda upp bilder på bloggen -.-"


Kommentarer
J O Y ▲

sv: Tack så jättemycket!
Tyvärr så gör jag inga länkbyten för tillfället!

2013-02-19 @ 15:34:08
URL: http://joysilver.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0