Tandläkaren

random rubrik?
God morgon! Idag vaknade jag typ 20 minuter tidigare så har lite tid över ;) haha! Den tiden ska gå åt att blogga ;)
 
Var ju till Norrvalla igår med Mirelle. Och där träffade jag Sasi, Elin o. massa andra. Sen efter åkte vi o. handla sen med en bil till ett ställe. Kom hem halv 10 då jag började städa lite i rummet :) För idag efter skolan kommer Mirelle hit :)) Vi ska fota, spela, leka med Elin^^
 
Idag i skolan ska jag till tandäkarn kom jag på nu. El. jag tror det var idag :D Hoppas det. så är det över. Tandläkaren är inte precis mitt favorit ställe :S Meen... Vad kan man. Nu ska jag gå och läsa snabbt på bige och sen gå till taxin :)
Pussar!!


Kommentarer
Mirelle

Juuh,bara lite tanvärk xD

2013-02-19 @ 14:54:16
URL: http://mirellesphoto.blogg.se
Hanna

Fin blogg sötis! :)

2013-02-19 @ 16:00:09
URL: http://hannalillthors.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0