Svaren på frågestunden!

Nästan 1 vecka försent...
 
E
Vad heter dina bästa vänner ;) 
Hoppas du nämner mig :D 
hahah 
- E
 
-Har många bästa vänner. 
Emma, Lelle, Ikra, Anna-Bell, Emilia o.s.v ;)
 
Anonym
Har du kille? -Nej.
Vad heter din bästis? -Titta upp.
Gillar du misslisibell? -Sådär, brukar läsa hennes blogg o. se hennes videor.
Gillar du William Spetz? 
-Vem?
Gillar du Clara Henry? -Vem? x)
Saknar du någon? -Jo
 
Anonym (kan gissa vem ;)
vem är ditt favoritsyskon?;)<3 -Alla ♥
 
Elin
Är du kär? -Kanske
Vad faller du för? -Mycket ;)
Vad är det bästa med livet? -Vet inte. Allt just nu :) 
Vad är dina intressen? -Fotografera, vänner, rida o. massa annat.
Vilken sport gillar du mest? -Fotboll o. ridning, Dock kan/får jag inte spela fotboll :(
Kjol vs. Klänning? Inget av dem. Men måste jag välja så kläning ;)
Tights vs. Jeans? Beror på.. Tights med kläning eller tunika, jeans med topp ;) så båda 2.
Hur många är ni i er familj? -m:5 p:6 o. jag då ;)

Här var lite frågor, ps: Saknar de Hanna! <333 :D -Saknar dej med! ♥
 
(Alla mina bilder är på kameran. Ni får vänta.. ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0