Sportlov!! ♥

Äntligen är det spotlov! Detta sportlov kommer det hända så mycket!!^^ Bussresor, sovaöver, fota, mysa o.s.v
 
Ikväll ska jag till Tobbe. Ska vara där klockan 7. Åker och sover till Mirelle efter :)) Så bloggar kanske från hennes dator. Ska säkert fota och sånt kuligt! haha ;)
 
Idag i skolan så behövdes det inte vattnas något typ. Så jag var i köket och hjälpte till :) Sen 10:15 åkte vi till slalombacken och serverade mat. Sen gick jag och titta på när alla hade roligt i backen. Nästa gång ska jag också åka slolom!! Sådeså!! Ska från skolan igen efter sportlovet :) Men ska kanske till Lapo på sportlovet så hinner "öva" lite innan ;D
 
Men nu ska jag gå och äta sen packa klart så sticker jag iväg till pappa :) Sen till Tobbes o. sen till  Mirelles x) ahha! Pussar!
 
Ingabilderännu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0