Söndagendensjuttondeiandratvåtusentretton

Hej! Har inte haft tid att blogga. Har haft fullt upp med skolan, läxorna, vännerna och annat stuff att göra. Men nu ska jag ta mig i kragen och börja blogga så ofta jag kan. Så. Hoppas det håller nu. och inte bara i 2 dagar.
 
Idag har jag bakat kanelbullar ^^ Receptet kommer ;) Och ska strax gå ut och åka pulka :)) Sen ikväll ska jag kanske åka och skrinna. Roligt roligt! Måste väll laga läxorna också. Vet inte om jag ska åka till mommo eller skrinna. Eller kanske både och :)) 
 
Igår bytte jag örhängen. Skulle sätta i en ring men de var oäkta och ett par ringar som var äkta var så stora :P Så satte en blå diamant/pärla :D Ska köpe en ring till örhänget uppe :) Kanske jag tar med kameran och fotar^^ Har massor av bilder att visa men visar de i ett annat inlägg :) pussar! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0