söndag. skola imorgon.

heeej:) Det blev ingen pulkåkning el. skrinning idag :( hann inte. Men en annan dag ;)

Imorgon är det måndag vilket betyder gym-och-sim dag med Mirelle :)) Roligt Roligt!! På onsdag vet jag inte om jag gör något specielt. Kanske åker och spelar ishockey ^^ Älskar ishockey. Dock inte bästa saken att göra. varken skrinna el. ishockey typ samms sak men...


Var ju och spelade ishockey med Emma,Jacke .o. Emil i lördas.Vi flickor vann såklart eller? :D

Men nu ska jag sätta mig i soffan och titta Ponnyakuten! hoppas ni får en bra ny vecka :) Pussar!


bild av mina kanelbullar från insta


Kommentarer
J O Y ▲

Gott med bullar!

2013-02-19 @ 14:43:13
URL: http://joysilver.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0