Lördag, revy, skratt o.s.v.

tjena bloggen! Sov som sagt över hos Mirelle inatt :) Var roligt, tittade som sagt på Step up. Rekomenderar nog den! Det är mest dans och kärlek typ i den. :)) Somnade halv 2. och vaknade 10. Vi låg och pratade, åt frukost och spelade in en video ;) Så kom Henry efter mig där 12 , halv 12 tiden. Då chilla jag mest hemma. Var i duschen, valde kläder och ja..
 
Åkte till vörå och sen på vörårevy! :) Den var jättttttee bra! Skrattade för det mesta. xD Revyn började 7 och slutade halv 10.
 
Skulle ha velat ha bastu ikväll men det blir väll så sent :( Men har gjort vitlöksbatong(stavas) Gott! Men nu ska jag fortsätta med min roliga lördagskväll = musik o. bloggläsning ;)
 
 
2 nya webcam bilder.


Kommentarer
Mirelle

Jätte sööta bilder knorris!♥

Svar: morris ♥♥
Johanna, 2000, Finland

2013-02-23 @ 22:46:35
URL: http://mirellesphoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0