Ishockey ♥

Heej! Kom just ur en sköööön kvällsdusch! Förr ikväll (från 6-8) var jag med Emma o. Emil och spelade Ishockey! ♥ Så roligt! Men mina knän säger neej! :( Blir inte bättre av det.. Men idag i skolan vattnade vi isen så nu var den nästa perfekt ;) hahah x)
 
Skolan idag var najs. Missade ganska många timmar, när vi var och vattnade isen. Och vi skulle ha slutat 3 för att 6:orna skulle få besök men det var färdiga 2 så vi fick åka hem då ^.^ Me.Like! Men jag lämnade iallafall där till 3 :D Var på musikklubb. Roligt roligt!
 
Imorgon är det då slalom dag. För alla andra förutom jag o. en annan. Vi ska vara på skolan och vattna isen mera. Sen åker iv dit om vi hinner :) Sen på kvällen åker jag till Tobbe :)
 
Jag bloggar för det mesta på stora datorn nu. Och alla mina bilder är på en extern-hårddisk (stavas?) Men det blir så trögt om man sätter i den i datorn... Så bilderna får vänta men snart. Ikväll har jag faktist varit och fotat lite :)) Men ni får se de senare ;)
 
Pussar och sov gott!!


Kommentarer
Amanda Blomkvist

Haft en bra vecka? :D

MVH AmandaB

2013-02-22 @ 07:33:04
URL: http://amandablomkvist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0