blogg-award

Jag fick en fin blogg-award av Angelica.
Man ska skicka awarden vidare till 5 olika bloggar med mindre än 200 följare, och meddela att de har fått awarden så de inte missar den.
Ställ 5 nya frågor till dem du skickar awarden till.

Frågorna:

1. Vad är ditt drömjobb? Mitt dröm jobb är att vara frisör eller designare. Det skulle också vara roligt att jobba på en klädaffär :)
2. Beskriv dig själv ur omvärldens synvinkel. Glad, pigg, bra humör och en humor som bara jag fattar x) typ...
3. Vad är din favoritmat? Följdfråga, skulle du kunna äta den rätten i ett halvår? Tortilla. Nej, skulle inte kunna äta tortilla i ett halvår.
4. Vad tycker du om livet just nu? (jag förväntar mig en livshistoria så jag har något bra att läsa;) Hahah! Kanske inte en livshistoria men... Mitt liv just nu är fullt upp. Vänner, familjen, skolan, läxorna o. fritiden. Men annars är det bra. fokuserar(stavas??) på skolan så det tar mycket tid på dagarna och efter skolan. Oftast hinner jag med ganska mycket på en dag. men det kan bli lite stressigt. Och det är inte bra :o
5. Sist men inte minst, vad skulle du välja om du blev tvungen, äta levande kackerlackor eller spendera 1 månad av ditt liv helt tyst? ööh.. Inget av dem :D Hatar små kryp och äkliga små varelser.. och tyst kan jag inte var i 10 minuter. Så, kanske vara tyst i 1 månad. Man kan ju skriva vad man ska säga :D haha!
 
Jag skickar vidare awarden till Mirelle, Emma, Jasmine, Cecilia o. Angelica
 
Frågor till er;
1. Vad är det första du ser när du ser dig själv i spegeln?
2.Varifrån har du mest kläder? (vilken butik)
3.Hur ska en kille se ut för att du ska "falla" för honom?
4.Om du är ledsen/sur vad gördig på bra humör igen?
5.Är du nöjd med ditt liv just nu?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0