07:41

Go morgon! Idag är jag  också vaken tidigt så tänkte blogga snabbt :)
 
Amigo igår var ganska roligt. Spelade mest bords-fotboll, och satt vi kiosken och prata^^ Kom hem halv 9 så titta jag Top Model Sverige och efter det tittade jag Maria och Mindy Bff Forever (hur stavar man det?nåt liknande?)
Så började vi sitta och prata om när jag hade brutit armen. Imorgon är det exakt 3 år sen :S och imorgon ska vi till slalombacken, det var där jag bröt armen. Usch!
 
Idag vet jag inte om jag ska göra något specielt. Kanske åker till Emma :) Och i skolan kommer ju några från högis och pratar om nästa år (typ?) Men nu ska jag gå och packa skolväskan :)) Pussar!!
Bild från arkivet ;)


Kommentarer
Amanda Blomkvist

Allt bra idag? :D

MVH AmandaB

2013-02-21 @ 07:34:06
URL: http://amandablomkvist.blogg.se/
Miila

din bild e såååå fin gollo snygg söt!! an e perfekt, no för att ja redan ha sagt he men..omg...vi måst träffas na på sportlovi.. :D <3 puss <3 :***

Svar: Aww! Tack! ja, de måst vi! ♥ //Johanna
Johanna, 2000, Finland

2013-02-23 @ 19:01:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0