Wasa teater imoron ^^

Sry! Har typ bild brist så det blir några randoma bilder bara :(
 
Tjaba luba!! (random) Skolan idag var ganska.. konstig, på mågot sätt. Började inte riktigt bäst häller... Under gungorna i skolan är det värsta sjöar x) Och jag hade gummistävlar (som tur e) och när jag skulle stanna så föll min stövel typ av,så den åkte ner i vattnet så de skvätte vatten upp på mig. Så mina byxor blev dyblöta :S Så måste låna ett par byxor i stl 40/42. Men mina byxor hann torka innan vi hade första lektionen! wopwop!
Sista timmen hade vi slöjd. Nästa gång får jag måla^^ Happyface! C:  Och när jag kom hem så baka jag mockrutor. Dom blev heelt okey, brukar annars bränna dom :/ Men inte idag! :) Sen så var jag ute med Elin och mamma :) Sen gjorde jag pärlplattor, gjorde 5 nya idag ;) Men en gick sönder :( Har inga läxor till imorgon och får kanske sovmorgon. Sköönt! Ska på Wasa teater med skolan. Ska se "Pojken och stjärnan" Om jag minns rätt? höhö! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0