skola, på en lördag

gammal goding ;)
god morgon!  Idag är jag uppe med tuppen. För något före 10 ska jag börja åka mot skolan. Har sopppdag o. loppis idag. Dom som vill får komma och äta och pengarna vi får in går till stafettkarnevalen^^ Så mitt arbete/pass är från 10-13. sen är jag ledig! Det var 50% chans att jag skulle ha arbetat från 13-16. De är ju mitt på dagen! Man hinner ju med inget då! Men jag fick förmiddagspasset^^ Happyface! 
 
Random fakta: Igår kväll innan jag gick och sova så lackade jag mina naglar, sen så trodde jag att det var heeelt torrt men icke sa nicke! Så ena naglen är riktigt skrot! Men det är nice på något vis så årkar inte göra om ;) haha!
 
Jag har glömt min externhårdisk (stavning????) så det kommer inga bilder före jag fått den tillbax. Därför får ni en arkiv bild ;) hah!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0