andraapriltvåtusentretton

Min bloggning är inte den bästa men jag ska försöka att blogga mer än 1gång/dag :) Hoppas det håller ;)
Jag har typ hela dagen trott att det har varit måndag -.- Så ja, min dag har varit lite fel? :D hahah
Nåja, jag hade då vanliga timmar i skolan :) Det var helt chill. Spelade fotboll med tjejerna på rasterna :) Och så kom jag hem 15:40 (?) Seriöst! Satt i taxin i ca. 40 minuter! + att jag satt "baklänges" med ryggen framåt (typ) :D Såå..
Efter skolan har jag busat med Elin♥ ätit mat, varit till butiken, vart på datorn, varit ut på en 3km länk och kom just ur duchen och nu sitter jag och äter äppel! Yami♥ Är beroende av äppel just nu! xD
Men nu ska jag gå och se på äntligen hemma, I think! :) hihi!
I love it! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0