torsdag

hej! Ny dag idag då. igår klockan 6 åkte ju jag o. Emma på amigo, fick skjus med nåraa i klassen^^ sen träffade vi bästa Wilma, anna-bell och Ronja. och sen så kom Miila :)) så gick vi till livsmedel och köpte godis och sen så gick vi till amigo. så kom Lelle också sen! :)m klockan 8 åkte jag och Emma hem med dom vi fick skjus med :D  sen gick jag i duschen och läste lite hissa och så tog jag natten. nu tänkte berätta snabbt om idag. Åker på Junior efter skolan, sen hem och öva lite till matte provet som vi har imrn... sen kanske åka och bowla med bästa Emma^^ får se om vi kommer oss också :D men bloggar mera sen skall snart åka till skolan. pussar! ♥
arkiv bild på vår katt! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0