Här skall det stå en rubrik.

God morgon!
Bloggade inge mera igår för jag orkade inte...
Men vi åkte och bowlade och hade riktigt skoj^^ :D
Måste göras om!!
Köpte också en present till min fina vän Miila som har kalas ikv :))
så skall ditt^^
Men före skall jag på musik klubb/skola :)
kommer bli kuul!!
Sjunger och spelar One Direction Whats makes you beautiful.
Jag spelar elgitarr och sjunger.
BTW: igår på gymnastiken hade vi musik ist,
och efter hade vi musik timme igen!!^^
like!
och idag har vi musik på gymnastiken och sen efter så har vi musik klubb/skola.
(Jag kalllar det till musikklubb nu,så blir det enklare ;)
för vi har ingen mera gymnastik nu efter idrottsdagen :D
Men nästa vecka ha vi nog gymnastik.
 
Men nu skall jag börja äta,
kom av mig när jag började skriva x)
Pussar ha en bra dag!! ♥♥
 
 
 
Ps: Idag kommer det kanske upp lite bilder från igår(fotade löv, gräs :D olika blommor o. såklart när vi bowlade ;) så det kommer nog bilder nu!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0