Var till Jeppis igår! :)

Heej!
 
Blggade inget igår.
För jag var till Jeppis :)
 
Efter skolan så var jag och Emma på Junior.
Sen gick vi till mig så packade jag ner bikinin och pengar :)
Så gick vi till Krisse,
Emma skulle och klippa sig ;)
Så kom Emmas pappa efter oss så åkte vi till hennes,
så packade hon ner bikinin och pengarna.
Och så åkte vi till Jeppis.
Kom dit halv 6, 6 tiden?
så gick vi till Code (stavas?)
Sen till Lindex, Kappahl och Lindex igen :)
Sen gick vi till Subway. 
Så åt vi världens godaste bröd eller vad man ska kalla det ;D
Sen skulle vi gå till Seppälä men de hade stängt då -.- 
så vi gick till Halpis.
Sen till Emmas syrras lägenhet.
Så åkte vi till Jakobstads simhall.
Så simmade vi från halv 9 till halv 10. 
Så åkte vi via mäkken efter milkshake^^
Och så skjutsade vi hem Jennifer och sen åkte vi hem :)
Kom hem 11 och gick direkt och la mig.
 
Och jag hade ju varit duktig och fotat vad jag köpte igår och så laddade jag upp bilderna på datorn där -.-
Så nu har jag inga bilder på de...
Men tänkte att jag kunde skriva så visar jag dom senare ;)
Topp Kappahl
Nagellack Lindex
Bälte Lindex
Underkläder Lindex
Lösnaglar Halpis ;)
Köpte inget mera tror jag...
 
Men nu sak jag gå och lägga en ansiktsmask i ansiktet och sen fixa naglarna.
Imrn åker jag och emma på en mässa :) 
Tor jag tar med min lilla kameran ;)
får se om jag kommer ihåg :D
pussar!
bild syrran tog på mig på villaavslutningen ;)
 
 
 


Kommentarer
Vickan

Fin bild! :')

Svar: tack tack :)
Johanna, 2000, Finland

2012-10-27 @ 20:11:21
URL: http://happyvictoria.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0