söndag kväll.

Heej!
 
Nu är det då söndag igen.
d.v.s skola imrn -.-
Måndagarna är jobbigaste dagarna på en vecka...
eller jag vet inte :D
 
Nåja!
Iaf är jag jättttte nöjd med mina presenter!
Har fått massa fina presenter.
och är jätte nöjda med allihopa.
tack tack alla!!♥
(kommer bilder imrn kanske? ;)
 
Har att läsa Hissa till imrn.
Men det gör jag innan jag lägger mig ;)
gör oftast så :)
 
Nu sitter jag och tittat Face Off.
Shit!
Vad dom är duktiga! :O
Skulle vara roligt att kunna göra såndana masker ;)
 
Yees!
På tisdag ska jag till Anna-Bell^^ ♥
kommer bli roligt! :D
Och på onsda ska jag kanske till Tropiclandia :))
Hoppas det går ;)
 
Ojj! Detta inlägg blev jätte långt.
Hoppas ni årkade läsa det ;)
Pussar!
 
arkiv bild ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0