mina presenter del 1

Heej!
Nu äntligen tänkte jag visa er vad jag fått i present iår ( 7.10 ;)
För Sandra skikade en kommentar och frågade om jag kunde visa det.
så det gör jag görna :)
Kommer bara visa vad jag fick på kalaset och av pappa,Anki,Ica och Jonas nu.
Fotar de jag fick vid mammas sen ikv ;)
Av B fick jag en liten "glitter lampa" och en ässä  mix påse men den har jag ätit upp ;)
Av I o. A fick jag en stor te kopp(Men jag dricker O'boy ur den ;) och 3 marianne påsar.
Av Emma fick jag ett Coca Cola Cherry läppglas, 3 nagelfilar och ett nagellack från Lumene NR 8.
Av Mirelle fick jag 2 Ansiktsmasker, Body shower från LdB (lait de beauty) och skylt som det står love på :) Och en polly godis påse som också är slut :D
Av J fick jag en Frida tidning med bl.a 219 heta hösthår^^ och Meller.
Av T fick jag Axe för flickor då ;) Luktar bäst! OCh nagellack från lumene Nr 28
Av J fick jag en jätte stor handduk :)
Av Ica o. J fick jag Shampoo och balsam från Elvital L'oréal Paris och en stor borste som är bäst ;)
Av Anki och Alex fick jag strompor och tuggummi :)
 
Och av pappa fick jag ju kameran i förskott ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0