flyttat rum.

Heej!
 
Igår var ju Anna-Bell hit :)
vi fjantade på som vanligt. :D
så gjort vi en blogg
klick ;)
Så skulle vi titta Smiley face.
Men hon måste åka hem när vi typ jyst satt på den. 
Och flera har sagt att den är läskig så jag ville inte titta den själv ;)
så tittade jag solsidan säsong 1, inte hela.
så skrev jag lite på min berättelse :)
så hade jag sanning eller konka med nåra roliga typer på fb :D
så tog jag natten 2 tiden.
så var det en jä*la flugga i mitt rum,
så jag gick och sov i syrrans säng ;D
 
så vaknade jag runt 12 idag. 
så kom A o. A.
Så spela jag lite PS2 med Alex :D
sen så börja jag att flytta min säng, garderob, städat garderoben och massa annat.
(Har bytt rum med Ica :)
Så nu är jag äntligen klar! 
Är riktigt nöjd med det :)
Idag ska jag inte göra något specielt tror jag.
Ska vara hemma med Ica,Emma o. Alex hela kvällen.
och mysa med chips och godis^^
höger från dörren.
vänster från dörren
brevid dörren
skrivbordet
ignorera dammsugaren xD
på sidan av garderoben
garderoben
byrå med kläder i.
Ska nog göra den lite finare snart bara mitt smyckenträd blir fixat ;)
satte upp en Marilyn Monroe planch(stavas?) och gröna lys-slingor ovanför skrivbordet.
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0