utmaningar

Eller vad man sak kalla det? :D
 
Nu tänker jag börja ha utmaningar här på bloggen :))
Hoppas ni gillar det.
Man ska också utmana en vän/flera vänner,
Men jag utmanar ingen speciel,
alla som vill får ta utmaningen ;))
Dag 1: En bild på mig + 10 fakta om mig.
Inte världens bästa men tog första bästa :D
  • jag har 4 färger i mitt hår.
  • Jag skulle heta Emma, men syrran började heta det istället.
  • Jag har slagit ut halva framtanden.
  • Jag har haft 4 eller 5 olika färger i mitt hår i hela mitt liv.
  • Jag har brutit armen.
  • Jag älskar smycken.
  • Älskar att fotografera, umgås med mina vänner o. med min familj.
  • jag har bästa familjen.
  • jag tycker om vitlöksbatång.
  • Jag har säkert/ haft flera än 10 bloggar.
De var 10 fakta om mig.
Fick ta lite hjälp av Ica :D
 


Kommentarer
lelle

Va sööt do e på ande blidin aww :D♥

Svar: Hahah! Tackar! :)
Johanna, 2000, Finland

2012-11-05 @ 17:10:22
URL: http://miirelles.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0