min favorit årstid och varför

Min favorit årstid och varför. Min favori årstid är nog sommaren.
Eller jag gillar alla årstider på sitt sätt.
 
Sommaren för då är det varmt och soligt.
Man är ledig från skolan.
Hinner vara med vänner och på Villan^^
Fina bilder ;)
 
Hösten för då fyller jag^^ :)
Och det blir så fina bilder. ;)
Iallafall på mina favorit träd lönnen♥
 
Vinter för då kan man sitta inne och ha doftljus, titta på serier, sitta och mysa i sin onepiece♥
Och om man ska ut i snön så kan man ha en varm mössa, varma vantar och varm halsduk:)
Det finns inga myggro heller^^
Man får bra bilder ;)
 
Våren För då kommer all blommor och det blir grön :)
Allting lir grön och fint.
Och man får bra bilder ;)
 
 
Sommar
Vinter
Vår
Höst
fina bilder från alla årstider. inte i ordning... Som sagt gillar jag alla årstider på sitt sätt ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0