Matte prov! -.-

Heej!
 
Imrn har vi matte prov.
så jag borde sitta och trycka in de i huvudet,
men jag har bara räknat 2 uppgifter sen klockan 3.
Men det är ju ändå ganska så lätt.
 
Roligt inlägg. -Om matte provet imrn ;)
 
Nåja!
Idag har dagen gått ganska så fort...
På handarbetet hade vi datorn och lyssnade på musik :D
hahahha!
Varje dag när vi slutar klockan 3 får vi sluta 5-10 före 3^^
Chill?! :D
Alla måste vara i taxin prick 3 eller så åker taxin :D
Såå...
 
Imrn är det onsdag.
Vi ska och simma från skolan och så har vi ju matte prov...
på kvällen är det amigo men vet inte om jag far?
Får se om jag kommer mig först ;)
Men nu måste jag räkna lite uppgifter och sen ska jag titta Äntligen hemma :)
kramar till er!
 
we♥it


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0