Länge sen!

Heej!
 
Har haft bloggpaus nu;)
har gjort ganska så mycket sen jag tog bloggpaus.
Tänkte berätta snabby bara.
 
Tisdag: 
Åkte till Mirelle efter skolan :)
Så fotade vi och tänkte göra en video men det blev inget.
Sen på kvällen åkte vi och simmade. 
Så kom jag hem och typ gick och la mig ;)
 
Onsdag: 
Var i skolan.
På kvällen åkte vi till skolan igen.
Jag satt och läste i 2 timmar och sen åkte vi och mata hästarna.
Sen hem och chilla.
Sen och sova.
 
Torsdag:
Var i skolan.
Sen åkte jag på junior.
Och 5 tiden åkte Emma och jag till stan.
(kommer bilder på vad jag köpte)
Kom hem 10 tiden och jag och la mig.
 
Fredag: 
Var i skolan.
sen var jag på musikskola i 2 timmar (dubbeltid)
Sen på kvällen var det disco i Oravais^^
Det var sååå roligt :))
Så titta jag lite Solsidan när jag kom hem :D
Sen gick jag och la mig :)
 
Lördag:
Vaknade halv 12 och gjorde ingenting.
Sen så ringde Emma och sa att hon var ute och red.
Och hon skulle ut och rida på S sen.
Så jag gick med så fotade jag lite :))
(Kommer bilder)
Så gick jag till skolan 3 tiden och var på 4H till kvart före 7.
Det var riktigt roligt där och det var 2 roligt typer där ;)
sen klockan 8 åkte jag och emma till stan på bio.
Vi tittade Breaking dawn part 2!
Den var rikigt braa!
Vill se den igen.
 Bion höll på i 2 timmer typ. 
Så åkte vi till MC Donald, men jag drack bara en milkshake med Emma:)
Så Kom jag hem 1. 
Gick och sova med det samma ;)
 
Söndag:
Har inte gjort någon ting ännu.
Men ska snart äta och så kommer Mirelle hit :)
Får se vad vi hittar på då :)
 
Bloggar mera sen!
 
Hoppas ni årkade läsa ;)
bilder från google.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0