blev en liten bloggpaus

Heej!
 
Har inte bloggat på 5 dagar :O
tänkte berätta snabbt ;)
 
Söndag:
Var bara hemma och vid mommos o. moffas ;)
och gjorde läxorna.
 
Måndag:
Var i skolan.
sen åkte vi till mommos o. moffas igen :D
så chilla ja bara ;)
 
Tisdag:
Var i skolan.
Sen åkte jag, mamma och småsyskonen till stan.
Var i stenhaga och på hesburger^^
Köpte en vinter jacka, en tröja och lite annat.
 
Onsdag:
Var i skolan.
klockan 1 åkte jag sen till tandläkaren.
Så var vi och hämtade ut 2 paket.
Och klockan 6 åkte jag till Amigo.
 
Torsdag:
Var i skolan.
åkte på junior.
Sen åkte jag och lelle till gymmet :D
Hade riktigt roligt ;)
 
Fredag (Idag)
Var i skolan.
Sen på musik skolan, 
där spelade vi in musik^^ :D
så kom mamma efter mig så åkte vi till vörå och köpa en present till M.
och snart ska jag äta och så far jag till stan :D
 
Har inga bilder på denna dator så det kommer arkiv bilder :P
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0