power park 20.5

våra fina converse
min söta vän emma!
fotade i fönsteret när vi kom ditt^^
när Emma.Lelle o. killarna åkte i dedär saken jag inte vet vad den heter :D
efter som jag är den som inte åker i sona saker blir det ju jag som får fota^^
fotade lite annat sålänge åxå :D
Emma o. Lelle åkte i Booster :S
dom väntar i kön till Booster.
Power Park slottet.
Emma o. Lelle är i Booster!
Power parks skepp
Emma,Lelle o. killarna åker fritfall :D
tänkte berätta om Power Park lite snabbt. Klockan 12 gick bussen från ABC i Oravais.så åkte bussen iväg till Power Park! så betallade alla in sig, och det roliga började ^^ jag är en person som inte gillar att åka såna där stoooora grejer :P så då väntar jag, såklar kameran i handen^^ ;) vi åkte och hade kul med Killarna i vår klass och E :) halv 4 tiden gick vi och äta till något ställe. Emma och Emil hade typ franskis krig elr nåt? xD så personalen kollade riktigt på dom :D vi var klara kvart över 4? så åkte vi i spöktåget, så att vi inte skulle börja må illa meede samma efter vi ätit :D så klockan 6 åkte bussen tillbacka till ABC.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0