lördag kväll!

SHENARE! Sitter och chattar med Vickan nu(♥) och för över bilder till datan. så kommer bilder ;) dagen har varit chill! vvaknade halv 10? så titta ja tv och chilla sen så var jag hemma med Ica så länge de andra åkte till Vörå. sen gjorde jag Water marble åt henne hihi! blev ganska nice ;D sen skutsade vi henne till Oravais så åkte vi till Hällnes på en bollaglass :) så träffade vi Lelle där^^nu har jag gyst varit i bastun och skulle titta film men filmen dampar ihjäl, och tv:n byter bara kanal -.- aija men nu skall ni få nåra bilder på våra kattungar ♥ shit söt!

ni får bara en bild blogg.se tar typ 1 år på sig att ladda upp en bild tyvär :( men dom komme rupp när det är lite snabbare kanske ;) nu skall jag mysa


Kommentarer
Sasi

Alltså shit va golla Kattung!!! Så söt! :) <3 Nice inlägg Ica gjor å ;)

2012-05-19 @ 21:45:57
URL: http://mylifebysasi.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0