inget att göra...


bloggar mera nu xD
 jag har inget att göra på datorn.
 får ju inte vara på fb, det är ju 13 åldersgräns så,
 det får vi inte vara på i skolan :D
aija!
 slutar 3 idag -.-
har prov sista timmen i fyke(fysik & kemi)
 har läs genom det ett varv för jag e så duktigt och glömde bort att vi hade prov idag :D
 men det skall väl gå. kommer hem kvart före 4 idag??
 taxi -.-'
så äter jag gör läxor, elr har vi nåra?? :/
 äh!
gör dom om vi har :D
sen klockan 6 åker jag på power club till halv 8 skall fota,
 men det finns sport också.
bloggar kanske mera sen idag!
det ringde jyst så skall föra bort datorn nu :P
 ha en bra dag ni som läd ser detta och inte är i skolan ;D
 pussi :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0