...

har inte skrivit vad som hänt dom 2 senaste dagarna. så tänkte skriva om igår o. idag :)

igår:
solade på förmiddan med Ica. Blåste ganska mycket så jag gick in :D sen så åkte jag till mamma. så en halv 6 tiden cyklade jag o. Emma till hällnes :) där vi träffade B o. T :) så solade vi, men det var ganska svårt, för man blev helt sandig... Inte för att vi va på en stran utan för att dom kastade sand på oss -.- sen så gick jag o. Emma o. simma^^ det var int så kallt som jag trott det skulle va...  kvart före 9 ( e inte säker?) så började vi cykla hem åt. men mina knän började värka som f*n! tog såå ont :( så ringde mamma så kom hon efter mig :) ( så mina knän är ganska så svälda nu :P )sen titta jag på tv, på eurovision song contest


idag: vaknde 10 men steg upp halv 11? så gjorde jag mig klar för dagen. så åkte vi till lokalen och satte upp våra saker vi säljde på loppisen:) sen hem tills klockan blev 2,  då dom öppnade. Fyndade 2 saker ( hihi) en silver/svart väska, som jag skall sätta nitar på så den blir lite piffigare ;) och en tröja som det stod nånting på... :D så har jag inte gjort så mycket mera, vart ut så har kanske fått lite färg :) iaf igår fick jag lite ;) men nu skall ja titta bloggar och sen får jag se vad jag gör xD har ju inga läxor tills imrn så^^
men bloggar kanske mera sen :)

(är på stora datorn så har inga bilder)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0